Maak een keuze uit de opties hieronder:
Swift Playgrounds
- Les 0: Aan de slag
- Les 1: Denken als een computer
- Les 2: Denken als een detective
- Les 3: Efficient denken
- Intermezzo1
- Les 4: Logisch denken
- Les 5: Steeds opnieuw denken
- Les 6: Hetzelfde idee bedenken
- Intermezzo2
- Les 7: Denken als een nieuwsbot
- Les 8: Denken als een architect
- Les 9: Specifiek denken
- Les 10: Georganiseerd denken
- Eindproject
Project modelleren
- Introductie
- §1: Voorbereiding op modelleren
- §2: Troubleshooting
- §3: De eenparige rechtlijnige beweging
- §4: Een eenparig vertraagde beweging
- §5: De vrije valbeweging
- §6: Een valbeweging met wrijving
- §7: Een trillend voorwerp met wrijving
- §8: Twee-dimensionale beweging: worp van toren
- §9: Examenopgaven
- Installeren