![](1x1.png) |
Voorbereiding
![](/files/module/quantum/planning/icons/vooruitkijken.png)
Vooruitkijken
![](/files/module/quantum/planning/icons/impuls.png)
Stencil impuls
![](/files/module/quantum/planning/icons/appletimpuls.png)
Applet impuls
|
![](2o2.png) |
Les 1
![](/files/module/quantum/planning/icons/appletimpuls.png)
Applet impuls
![](/files/module/quantum/planning/icons/impuls.png)
Stencil impuls
![](/files/module/quantum/planning/icons/evaluerenenvooruitkijken.png)
Evalueren
![](/files/module/quantum/planning/icons/verdieping.png)
Verdieping impuls
|
![](1x1.png) |
Huiswerk
![](/files/module/quantum/planning/icons/evaluerenenvooruitkijken.png)
Vooruitkijken
![](/files/module/quantum/planning/icons/boek.png)
Lezen §13.2
![](/files/module/quantum/planning/icons/videofe.png)
Videoles: FE-effect & Fotocel
|
![](2x2.png) |
Les 2
![](/files/module/quantum/planning/icons/appletfe.png)
FE-effect OV 1
![](/files/module/quantum/planning/icons/appletfe.png)
FE-effect OV 2
![](/files/module/quantum/planning/icons/onderzoek.png)
Bespreken Onderzoek
|
![](1x1.png) |
Huiswerk
![](/files/module/quantum/planning/icons/appletfe.png)
MC FE-effect
![](/files/module/quantum/planning/icons/boek.png)
Maken opg 6, 8 en 10
|
![](1x1.png) |
Les 3
![](/files/module/quantum/planning/icons/klassengesprek.png)
Klassikaal leergesprek
![](/files/module/quantum/planning/icons/zonnezeil.png)
Opdracht Zonnezeil
![](/files/module/quantum/planning/icons/opbrengstfe.png)
Opdracht Opbrengst FE-effect
![](/files/module/quantum/planning/icons/verdieping.png)
Verdieping constante van Planck
|
![](2x1.png) |
Huiswerk
![](/files/module/quantum/planning/icons/evaluerenenvooruitkijken.png)
Evalueren en vooruitkijken
![](/files/module/quantum/planning/icons/boek.png)
Lezen §13.1
![](/files/module/quantum/planning/icons/videogolflicht.png)
Videoles: Golfkarakter licht 1 & 2
|
![](2x2.png) |
Les 4
![](/files/module/quantum/planning/icons/onderzoek.png)
Interferentie in een magnetron
![](/files/module/quantum/planning/icons/onderzoek.png)
Interferentie bij tralie
![](/files/module/quantum/planning/icons/onderzoek.png)
Kleuren op een CD of DVD
![](/files/module/quantum/planning/icons/appletinterferentie.png)
Interferentie bij dubbelspleet
|
![](2x1.png) |
Huiswerk
![](/files/module/quantum/planning/icons/boek.png)
Maken opg 1, 2 en 4
|
![](1x2.png) |
Les 5
![](/files/module/quantum/planning/icons/onderzoek.png)
Interferentie bij tralie
![](/files/module/quantum/planning/icons/onderzoek.png)
Interferentie in een magnetron
![](/files/module/quantum/planning/icons/klassengesprek.png)
Klassikaal leergesprek
![](/files/module/quantum/planning/icons/verdieping.png)
Verdieping breking en buiging
|
![](1x1.png) |
Huiswerk
![](/files/module/quantum/planning/icons/evaluerenenvooruitkijken.png)
Evalueren en vooruitkijken
![](/files/module/quantum/planning/icons/boek.png)
Lezen §13.3
![](/files/module/quantum/planning/icons/videogolfmaterie.png)
Videoles: Golfkarakter materie
|
![](2x2.png) |
Les 6
![](/files/module/quantum/planning/icons/videodrquantum.png)
Videoles: Dr. Quantum
![](/files/module/quantum/planning/icons/appletdubbelspleet.png)
Dubbelspleet experiment
![](/files/module/quantum/planning/icons/appletdubbelspleet.png)
Dubbelspleet experiment
![](/files/module/quantum/planning/icons/videodrquantum.png)
Videoles: Dr. Quantum
|
![](2x1.png) |
Huiswerk
![](/files/module/quantum/planning/icons/webquest1.png)
Webquest H1
|
![](1x1.png) |
Les 7
![](/files/module/quantum/planning/icons/webquest2.png)
Webquest H2
|
![](1x1.png) |
Huiswerk
![](/files/module/quantum/planning/icons/webquest3.png)
Webquest H3
|
![](1x1.png) |
Les 8
![](/files/module/quantum/planning/icons/webquest4.png)
Webquest H4
![](/files/module/quantum/planning/icons/klassengesprek.png)
Klassikaal leergesprek
|
![](1x1.png) |
Huiswerk
![](/files/module/quantum/planning/icons/boek.png)
Maken opg 11, 12 en 13
![](/files/module/quantum/planning/icons/boek.png)
Lezen §13.4
![](/files/module/quantum/planning/icons/videoopgeslotendeeltjes.png)
Videoles: Opgesloten deeltjes
|
![](2x2.png) |
Les 9
![](/files/module/quantum/planning/icons/appletenergieniveaus.png)
Energieniveaus OV 1
![](/files/module/quantum/planning/icons/appletenergieniveaus.png)
Energieniveaus OV 2
![](/files/module/quantum/planning/icons/onderzoek.png)
Bespreken Onderzoek
|
![](1x1.png) |
Huiswerk
![](/files/module/quantum/planning/icons/boek.png)
Maken opg 17, 18 en 19
|
![](1x2.png) |
Les 10
![](/files/module/quantum/planning/icons/appletenergieniveaus.png)
Deeltje in een doosje
![](/files/module/quantum/planning/icons/caroteen.png)
Opdracht Caroteen
![](/files/module/quantum/planning/icons/klassengesprek.png)
Klassikaal leergesprek
|
![](1x2.png) |
Huiswerk
![](/files/module/quantum/planning/icons/boek.png)
Lezen §13.6
![](/files/module/quantum/planning/icons/videotunneling.png)
Videoles: Tunneling
|
![](2x2.png) |
Les 11
![](/files/module/quantum/planning/icons/applettunneling.png)
Tunneling OV 1
![](/files/module/quantum/planning/icons/applettunneling.png)
Tunneling OV 2
![](/files/module/quantum/planning/icons/onderzoek.png)
Bespreken Onderzoek
|
![](1x1.png) |
Huiswerk
![](/files/module/quantum/planning/icons/boek.png)
Maken opg 28, 29 en 30
![](/files/module/quantum/planning/icons/blank.png)
Niets
![](/files/module/quantum/planning/icons/videotem.png)
Videoles: TEM
|
![](2o2.png) |
Les 12
![](/files/module/quantum/planning/icons/stm.png)
Opdracht STM-Microscopie
![](/files/module/quantum/planning/icons/tem.png)
Opdracht TEM-Microscopie
![](/files/module/quantum/planning/icons/klassengesprek.png)
Klassikaal leergesprek
|
![](1x2.png) |
Huiswerk
![](/files/module/quantum/planning/icons/boek.png)
Lezen §13.5
![](/files/module/quantum/planning/icons/videocrashcourse.png)
Videoles: CrashCourse
|
![](1x2.png) |
Les 13
![](/files/module/quantum/planning/icons/videouncertainty.png)
Videoles: Uncertainty
![](/files/module/quantum/planning/icons/appletatoommodellen.png)
Atoommodellen
![](/files/module/quantum/planning/icons/appletatoommodellen.png)
Atoommodellen
![](/files/module/quantum/planning/icons/videouncertainty.png)
Videoles: Uncertainty
![](/files/module/quantum/planning/icons/videominutephysics.png)
Verdieping MinutePhysics
|
![](2x1.png) |
Huiswerk
![](/files/module/quantum/planning/icons/boek.png)
Maken opg 22, 26 en 33
|
![](1x2.png) |
Les 14
![](/files/module/quantum/planning/icons/buigingenkelspleet.png)
Opdracht Buigin bij enkelspleet
![](/files/module/quantum/planning/icons/alledaagseqm.png)
Opdracht Alledaagse QM
![](/files/module/quantum/planning/icons/klassengesprek.png)
Klassikaal leergesprek
![](/files/module/quantum/planning/icons/verdieping.png)
Verdieping Schrödinger vergelijking
|
![](1x1.png) |
Huiswerk
![](/files/module/quantum/planning/icons/evaluerenenvooruitkijken.png)
Evalueren en vooruitkijken
|
![](1x2.png) |
Les 15
![](/files/module/quantum/planning/icons/conceptgrafiek.png)
Conceptgrafiek
![](/files/module/quantum/planning/icons/conceptmap.png)
Conceptmap
![](/files/module/quantum/planning/icons/klassengesprek.png)
Klassikaal leergesprek
![](/files/module/quantum/planning/icons/verdieping.png)
Verdieping Solvay Conferentie
|
![](1x1.png) |
Huiswerk
![](/files/module/quantum/planning/icons/qmkunst.png)
QM kunst maken
|
![](1x1.png) |
Les 16
![](/files/module/quantum/planning/icons/qmkunst.png)
Expositie QM kunst
|
![](1x1.png) |
Huiswerk
![](/files/module/quantum/planning/icons/evaluerenenvooruitkijken.png)
Evalueren
![](/files/module/quantum/planning/icons/boek.png)
Opdrachten op examenniveau oefenen
|
![](1x1.png) |